Kdo je Jiří Kopáček?

Zakladatel serveru Milionový Marketing. Svým klientům zajišťuji růst konverzí z webu a internetu obecně. Tvořím mikrostránky, které mají schopnost prodávat. Zabývám se i tvorbou databáze klientů, což je motor Vašeho online podnikání.
Dokázal jsem dosáhnout +40% konverze v online prodeji v automobilovém průmyslu! Teď jsem se rozhodl nabídnout vám to všechno a pouze za 50% ceny!

  • Učil jsem se, a stále se učím, od nejlepších.
  • Neustále zdokonaluju své online strategie tak, aby vedly k vyšším ziskům
  • Chci pomoci i vám, aby vám online podnikání šlapalo. Je to skvělý pocit!
Jiří Kopáček - Milionový Marketing

Teď už je má vize zřejmá. Chci pomoci podnikatelům v oblasti online marketingu a prodejů po internetu. Chci v podnikatelích probudit vášeň k internetu a naučit je, jak online automatizaci využít pro svoje podnikání.

Vždycky tomu tak ale nebylo. Byly časy, kdy jsem tápal, nevěděl co se sebou a snažil se najít něco, u čeho bych si nepřipadal zbytečný. Můj příběh začíná v kanceláři...

Seděl jsem na židli v kanceláři za svým stolem, s hlavou v dlaních… už asi hodinu se točím na židli a říkám si, co to vlastně dělám! V té době jsem měl dvě práce a ani jedna mě ve skutečnosti nebavila. Dělal jsem trenéra tenisu, pozůstatek „částečného úvazku“ z dob, kdy jsem ještě studoval (nějak jsem u toho zůstal déle). Práce to byla fyzicky i psychicky náročná, pravda – pro studenta se slušným výdělkem. Ale můj životní sen nebyl chodit domů v 9 večer s křečema v nohách a nemít energii jít se pobavit do města. Ani probouzení se s hrůzou, že za pár hodin zase půjdu na kurty. Našel jsem si teda jinou práci, v kanceláři. Náplň práce slibovala marketingové strategie, propagaci produktů, vytváření kampaní a zkrátka vše, co jsem dělat chtěl. Jenže mi nabídli asi 17tis kč. měsíčně. Z toho jsem vyžít nedokázal, nezbylo mi tedy než po práci ještě chodit znovu na tenis a potřebné peníze si dovydělat. Už asi víte, jak jsem dopadl, pracoval jsem 15 hodin denně, abych si vydělal tak tak na své náklady, rozhodně ne na to, abych si mohl nějak užívat a cestovat. To taky nebyl můj sen.

Sedím tedy v té točící židli s hlavou v dlaních a přemýšlím, co to dělám!? Už asi dvě hodiny jsem se nedotkl klávesnice, nedělal jsem nic. Šel jsem se svého nadřízeného zeptat, jestli můžu něco udělat, že se nudím. Vedoucí mi řekl, že teď pro mě nemá náplň práce, ale že můžu pomáhat s administrativou. Cože???? Ztrácím čas v zaměstnání, kde pro mě nemají práci a tak mě zavalí papírama? Opravdu jsem v takové firmě potřeba? Ve firmě, kde je jedno, jaký člověk, co dělá? Dyť já byl na administrativu horznej, nepořádnej, nebavilo mě to a neměl jsem žádný systém. Šéfovi to ale nevadilo, on to ani nevěděl a nezajímalo ho to. Jsem od svého snu stále dále a dále…

Uklidňoval jsem se, že to dělám jen kvůli tomu, abych měl peníze a až budu v pohodě, začnu dělat to, co chci – vždycky jsem chtěl být svobodný, finančně nezávislý a svým pánem. To se ale dělá těžko, když pracujete 15 hodin denně, domů chodíte večer unavení a ráno vstáváte s odporem. Moc energie už vám nezbývá.

Vždycky jsem si myslel, že chci dělat managera ve velké firmě, mít spoustu práce a spoustu zodpovědnosti. Taková práce je totiž důležitá, ego posilující a samozřejmě i dobře placená. Tak jsem šel studovat ekonomii a finance. Semestr po semestru mi ale bylo jasné, že tohle vlastně není to, co bych chtěl dělat. Postupně jsem si začal vizualizovat novou představu života – svobodný život. Nebýt otrokem nadřízeného nebo majitele firmy. Nepracovat celé dny i noci, abych splnil sen někoho jiného. Chtěl jsem být schopen vydělávat odkudkoliv, kdykoliv, pravidelně a stále. Chtěl jsem, abych mohl cestovat a přitom vydělávat. V té době už jsem se věnoval marketingu, mojí specializací pak byl online marketing. A já si začal dávat věci dohromady – sakra, tohle je to, co mě baví, co chci dělat a v čem chci budovat business.

Vracím se k té točící židli, to byl pro mě totiž zlomový moment. Říkal jsem, že už na škole jsem věděl, že chci mít vlastní online business, ale než jsem to uskutečnil, byl to pořádný kus cesty a zabralo to spoustu času.
V té židli jsem si to uvědomil. Proč pro mě můj šéf nemá práci? Proč mi platí plat, když se tady točím na židli? Proč tu musím sedět a nic nedělat, když bych mohl vydělávat jinde? Proč tu musím být 8 hodin, když nemám náplň práce? Proč si mě šéf najímal na marketing, když je sám přesvědčený, že tomu rozumí nejlépe? Proč mě nenechá dělat moji práci? Proč mě brzí? Proč nepouslouchá moje nápady? Kvůli nim si mě přeci najal a platí mě.

Je to spoustu otázek „Proč“. Ale ty otázky mě dovedly k úvaze: když mám tolik času, že se můžu točit na židli, možná bych měl čas pomoci s marketingem někomu jinému. Na online marketingu je totiž skvělé to, že nezáleží na času a místě, kde pracujete. Takže místo točení na židli jsem pracoval pro jiné lidi a během jedné pracovní doby tak vydělával dvakrát. Pak mě napadlo, jestli by mi můj šéf platil, kdybych mu nabídl, že mi nemusí platit mzdu (+ pojištění), ale bude mi platit třeba poloviční částku, pokud mu budu posílat fakturu a budu muset v kanceláři být jen nezbytně dlouhou dobu. Ano, každý šéf slyší na peníze. Má odvedenou stejnou práci za poloviční peníze. Já ušetřil několik hodin denně a mohl jsem pracovat na více zakázkách.

Teď už bylo všechno jasný. Vrhnu se do toho naplno. Začal jsem psát blog o tématech, která mě zajímala, která by mohla zajímat i další podnikatele, kteří se s tím onlinem trošku perou, nemají k němu vztah a nevědí si rady. Ale tak nějak tuší, že v dnešní době se bez onlinu neobjedou. Proč bych jim nemohl poradit zrovna já? Začal jsem sledovat online podnikatele, kterým se jejich online business daří, začal jsem se od nich učil. Jejich rady aplikovat v praxi, zkoušet vlastní postupy, zjišťovat, co funguje a co ne. A tohle know-how potom prodávat. Začal jsem psát e-booky, budovat databázi kontaktů a začít s opravdovým podnikáním.

Takže po dlouhých letech tápání, přemýšlení co sám se sebou a jak se realizovat, jsem konečně našel to, co mě plně uspokojuje. Ten pocit – že něco vytvoříte, někdo si to od vás koupí, nebo (v případě e-booků) jen stáhne, použije to v praxi a pak Vám napíše, že Vám děkuje, že to funguje a že mu to pomohlo zvýšit zisky a přitom ušetřit čas – to je pocit, který mě uspokojuje a motivuje vytvářet další a další hodnotný obsah.

STÁHNĚTE SI MAPU K MILIONOVÉMU POKLADU ZDARMA

Jiří Kopáček - Milionový Marketing Jiří Kopáček - Milionový Marketing Jiří Kopáček - Milionový Marketing Jiří Kopáček - Milionový Marketing