Mapa k milionovému pokladu

Internet je džungle. E-shopů jsou miliony. E-book Vám pomůže naučit se v tom, jak se vcítit do mysli zákazníka. Jak mu poskytnout nejjednodušší cestu k nákupu. K znázornění tužeb, pocitů a strachů zákazníka využívám jednoduché mapy k pokladu, ve kterým používám analogie s online podnikáním. Naučíte se dívat na své podnikání očima zákazníka a dokážete tak zjistit slabá místa Vašeho webu.

Co v e-booku najdete?

Tato jednoduchá mapka má za úkol dvě věci. Má za úkol jednoduše, skoro dětsky, znázornit chování Vašeho zákazníka. Pomůže Vám vcítit se do mysli zákazníka, do jeho pocitů, do jeho strachů. Protože přesně o tom dnešní online marketing je. Úspěch a neúspěch online marketingu závisí na tom, jak dobře se dokážete vcítit do Vašeho zákazníka. Pokud zákazníka pochopíte, dokážete „zaútočit“ na aspekty jeho chování, které ho nakonec přinutí od Vás nakoupit.
Druhý úkol je poskytnout Vám jakousi sebereflexi. Některým z Vás se to nebude líbit, nebudete ochotni si přiznat, že jste tak jednoduchou a přitom zásadní věc přehlíželi. Sebereflexe spočívá v tom, abyste se na svůj model podnikání podívali očima zákazníka, abyste zhodnotili sami sebe. Opravdu to zákazník vidí tak jako vy? Opravdu chápe, co nabízíte? Opravdu ví, co má udělat, aby se dostal tam, kam se dostat má?
Můžete používat komplikované a zdlouhavé myšlenkové mapy (myšlenkové mapy jsou super, to bez pochyby). Ale můžete taky použít tuto zjednodušenou paralelu Vašeho podnikání s dětskou mapou pro hledání pokladu.

  • Pochopíte zákazníka

    Díky mapkám pochopíte, co prožívá zákazník během jeho nákupního rozhodování.

  • Sebereflexe

    Zjistíte, jak objektivně zhodnotit vlastní model podnikání, e-shop i web. Sebereflexe je velice důležitá na cestě k prodejům.

  • Struktura webu

    Tyto jednoduché mapy Vám pomůžou i v tom, abyste si uvědomili, jestli je Váš web dobře strukturalizovaný a pro zákazníka přehledný.

Napište si o e-book
do předmětu napište název e-booku.